3 Eylül 2017 Pazar

SENİN KAHRAMANIN KİM? * CANAN CİHAN EKTİ* *PAUSE YAYINLARI*




*SENİN KAHRAMANIN KİM? * CANAN CİHAN EKTİ*
*PAUSE YAYINLARI*



Kişi sevdiği ile beraberdir, buyuruyor Allah Resulü (sav.) Peki, kimi seviyor, kimle yarenlik ediyor, kimler uğruna harcıyoruz ömür sermayemizi? Başlasın, sorgu, sual… Başlasın, iç’e yolcuğumuz…
(Tanıtım Bülteninden)

KİTAP YORUMUM
Kitabın türü kişisel gelişim. Baştan şunu söyleyeyim bana çok iyi geldi kitap okuma alanım genelde Kişisel Gelişim olduğu için. Kitabın en önemli öğretisi pes etmemek. Bunu gerçek yaşam öyküleri ile pekiştirerek anlatan yazar, adeta mutluluk denilen şeyi ulaşmak için pes etmemek ve her şartta çok çalışmak olduğunu anlatıyor.
En önemli bize hatırlattığı bir şey var ki hedef koymak hayatımızda. Hedef koyduğumuz da ve asla başarısızlık denilen şeyi kabul etmediğimiz de, olaylar kendiliğinden bize olumlu akmaya başlıyor. Yani yine seçimler kısmına geldik. Seçiyoruz hedeflerimizi, çok çalışıyoruz, yol ayrımlarını düzgün yapıp mutluluğa göz kırpıyoruz. Kurban rolünü de tabi ki bir yere bırakıyoruz. Bütün yazılımlar ders vericiydi ama beni etkileyen 2 hikaye oldu kitapta. Maneviyatımızın güçlü olması da yine etken ayakta kalmamızda. Ölüm bir gün mutlaka vaktimiz dolduğun da kapımızı çalacak ama, o zamana kadar ayakta kalmamız lazım.
Benim 1 tane kahramanım yok. bunu söylemeden geçemeyeceğim. Başarılı her insan benim kahramanımdır. Yazarımızı ve kaleminizi sevdim. Devamı gelmeli, yeni kitaplar ile biz okurlara bir an önce ulaşması dileğimle.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon