22 Temmuz 2017 Cumartesi

BU GEMİDEN KİMSE SAĞ ÇIKAMAYACAK

 BU GEMİDEN KİMSE SAĞ ÇIKAMAYACAK
Ben sınıf farkına inanmam. Benim için 2 tür insan vardır. Dini, dili, ırkı mesleği, ne kadar kariyer yaptığı, hangi okulllardan diploması olduğu vs beni hiç ilgilendirmez.
1-Maskesiz sol yanı olan,
2-Maskeli sol yanı olmayan yalanlar ile insanların zamanını çalan, dostluk, sevgisi verdiği değeri sömüren ve asla güzel olan hiçbir şeyi hak etmeyen. Bu tür kişilere habire şans vermek de karşı tarafta enayi olduğumuz izlenimi uyandırdığını ben düşünüyorum.

Bana göre sol tarafı olan bütün insanlar hangi katogoride yaşarlarsa yaşasınlar bence sohbet edebilir ve birbirlerine mutlaka öğretecekleri bir şeyler vardır. Egosuz yapılan her sohbetin tadı, rengi, kokusu farklıdır.

Bana inanmıyorsanız mezarlıklara gidin. Ben babamı her ziyaret ettiğimde orada sınıf farkının nötürlendiğini görebiliyorum. Komşuları ise, müdür, sayılı zenginlerden, yaşlı, genç, çocuk, fakir. Orada hepsinin tek elinde kalan yaptıkları iyilikler ve bir kefen. Başka da yok. Yattıkları yatak bile aynı toprak. Sertliği, yumuşaklığı bile aynı.

Gerçi bir de kime, neye göre fakir. Zengindir gökyüzünün kokusunu, rengini bilmez. Bulunduğu Havuza bakmaktan. Zengin tatil köylerine gitmekten yada bakmasını bilmez. Ama bir diğeri minicik bahçesinde hem çalışır hem de doğanın tadını çıkartır, şükretmeyi bilir. Günlük düşünür, günlük bakar olaylara an'ın tadını çıkartır.

Durum böyle iken bu afranız, tafranız şımarıklığınız kime? Hepiniz mutlaka öleceksiniz. Hasta olsanız da, olmasanız da. Bu gemiden kimse sağ çıkamayacak. 
Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon