16 Mart 2017 Perşembe

* GÜLMEK BEDAVA * KADER GÜNEŞ * AZ KİTAP *



* GÜLMEK BEDAVA * KADER GÜNEŞ * AZ KİTAP *
Anne: Odanı topla oğlum.
Çocuk: Anne, ben toplama bilmiyorum.
Anne: Ama ben, çok güzel çarpma biliyorum!
Çocuk: Topladım bile anne.
*
Sırf  köpek korkmasın diye karşı yola geçip yürüyen biriyim. Tamamen o yüzden yani.
*
Okulda;
- Kanka, senden bir şey isteyeceğim.
-Ne?
- Param yok, kulaklığım bozuk, sakızım bitti, şarjım az.
*
- Kimya dersi kaldırılıyormuş.
- Neden?
- Kim olduğunu bulmuşlar.
*
- Oğlum sınav çok kolaydı.
- Evet, ama arka sayfa biraz zordu.
- Arka sayfa mı?
*
Babam, “Takdir getir bilgisayarını yenileyeceğim.” dedi, ben de getirdim. Geldi F5’e basıp gitti!
*
- Geç bunu.
- Bunu da geç.
- Bu zaten kolay...
- Bunu biliyorum.
- Bunu sormaz.
- Bunu yaparım…
(Sınavdan 20 aldı.)

Gülmek Bedava 7'den 77'ye hepimizi güldüren, eğlendiren sevimimli mi sevimli bir kitap. Hadi durmayın bedavadan gülmeye başlayın:)
 

KİTAP YORUMUM
Kahkaha Makinası gibi kitap. Elinize alıyorsunuz kitabı, bir yanda kahve bir yanda çekirdek sonra da kahkahalara boğulmak bedava. Hele benim gibi gece yarısı okuyorsanız kahkahalarınız gecenin sessizliğine karıştığında :) kendi sesinizi duyup tekrar sesli gülüyorsunuz. Özellikle çocuklara hitap eden bu değerli eseri büyükler de gayet keyifli okuyabilir. Çünkü ben çok keyif alarak okudum. Üstelik fiyatı da her bütçeye hitap eden bu eseri kaçırmayın derim.

-Hey kopya versene.
-Bana ne ya, çalışsaydın.
-Oğlum, Face'de durumlarını beğeneceğim...
-Yaz kardeşim... :)

Değerli çok kıymetli yazar dostum Kader GÜNEŞ'e çok teşekkür ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon