17 Aralık 2015 Perşembe

*()* ÖZLEM KOYDUM ADINI *()* SEDA ÖZLEM GÜRLER *()*

*()* ÖZLEM KOYDUM ADINI *()* SEDA ÖZLEM GÜRLER *()*
Deneme türü bu kitapta en beğendiğim başlıklar;
-Oğluma
-Tek dostuma
-Babama
-Anneme
-Gerçek dost
-Lise aşkı
-Kabullenemedim.

Aslında bütün bölümler beni benden aldı aşırı duygulandım. Yazarın değerli duygularını çok içten bir şekilde yazdığı satırlarda gerçekten koptum ve kendimi buldum. Yazarın kalemini benim yazdıklarıma çok benzettim. Bende kendim ile çok yüzleşirim duygularımı yalın şekilde aktarırım. Yazarın bu kitapta karakter yapısını da çözmüş oluyorsunuz.
Her kitabın misyonu vardır. Bu kitabın insanlara verdiği çok ders var. Benim aldığım mesaj şu, tek biz yaşamıyoruz bazı şeyleri. Herkesin hayatında inişler, çıkışlar oluyor. Bunları ifade edebilmek ve binlerce kişi ile paylaşmak ise zordur aslında. Bu yüzden yazarı kaleminin sıcaklığı, duyguları bana aktı adeta kendisini kutluyorum.
 Ben okurken çok keyif aldım , çok duygulandım. Bir ayrılık ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Bir anneye, babaya yazılar duygular ancak böyle anlatılabilirdi. Ben 2.kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Hatta yazardan istediğim bunu yalın şekilde romana çevirmesi ki bu kabiliyet yazarımızda var. Gerçek hayat hikayeleri hep dikkatimi çekmiştir. Kendisinin bu kitabındaki başarısının devamını diliyor nice değerli kitaplarda buluşmayı diliyorum.
Bana gönderdiği değerli imzalı kitabından dolayı kendisine teşekkür ediyorum. Kalemin, duyguların hep böyle yalın, şeffaf daimi olsun.
Kendinize bir iyilik yapıp bu kitabı edinip okuyun derim. Pişman olmazsınız.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon