27 Temmuz 2015 Pazartesi

NEYSE HADİ GİT!!

NEYSE HADİ GİT!!
Biliyorum yine döneceksin burçak tarlalarına,
Biliyorum ben sen de bir saplantı ,sen ben de bir umuttun,
Kör gibi sevmiştim gözlerini,yalancı fesat kalbini,
Biliyorum yine döneceksin!!

Ne sen benden vazgeçebilirsin unutabilirsin yüreğimi,
Ne ben sen gitsen de her geri döndüğün de tekrar git diyebilirim,
Ne oldu hangi dağın altında kaldık,
Hangi kayadan yuvarlandık hangi çamura saplandık,
Biliyorum artık biz istesek de ayrılamayız be sevdiğim,
Yine dönecek tutacaksın ellerimi tıpkı eskisi gibi..

Her resmine baktığım da geçmişimizi ve
Bana döneceğin yine o buğulu günü görüyorum,
Eskidesin den daha mutlu ,umutlu olacağız belki de,
Tek tesellim sende benden vazgeçemiyorsun,
Göz kırpıyorsun benim yüreğimle gelecekte,
Biliyorum sen de böyle istiyorsun tıpkı benim gibi..

Sen her seni unuttuğumu sanmanı istediğim de,
Ya da her kendimi kandığım da unuttum dediğim de ,
Sen tekrardan geliyorsun aklıma ve ışık saçıyorsun bana,
Neden olamıyoruz sürekli bir yan yana söyle sevgili,
Bundan sonra ne sen benden vazgeçebilirsin,
Ne de ben seni tamamen unutabilirim..

Ne olur bu sefer son gelişin olsun,
Kapıyı kapat üşümesin artık sensiz yüreğim,
O kadar özledim ki seni ,sesini,gözlerini,
Ne olur tut ellerimden sonsuza kadar bırakma beni,
Biliyorum sen yine gideceksin ben yine hep umut edeceğim,
İşte öyle sen biliyorsun söyleyemediklerimi,
Neyse hadi git!!!
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon