2 Mart 2019 Cumartesi

YALANCI POLLYANNA KİTABIMA YAPILAN 3. YORUM

Bir başka yorum Cevriye Güneş Kalkan 😊 değerli yazarimdan geldi. Kitabi satin alarak hediye eden Derya dosta da teşekkür ediyorum. 😊 💖

#Kitapyorumu
Bu kitap siddetle tavsiye olunur...
Sevgili dostum yazar arkadaşım Duygu Songül Kahraman 'ın kaleme aldığı kitap yine can dost Derya AK sayesinde elime ulaştı. Çok değerli bu iki insanın hediyesi beni sevindirmesinin yani sıra okudukça bir dönemine şahit olduğum kalem sahbi canim duygu ve hislerini bu denli güzel.kaleme alması olduça hislendirdi. Kalemine yurgine sağlık Duyu'cugum. Kaleminin yolu açık,hikayelerin ışık dolsun. Sizleri seviyorum.
Not; bu arada ne yalan soyleyeyim gorseli sayfan dan caldim. Okurken hikayelerin insana kattığı duyarlıliktan resm çekmek aklıma gelmedi.
#duysonkah #kitap #kitapgunesi #kitaplarCandir #yalancipollyanna #duygusongulkahraman #hayatguzeldiraslindainandigimizda #AvniyiNasilYendim #Ruya'ninKaderi #hayvanlardosttur #hayvanlaralemi #hayvanhakları #umutsuzyasanmiyor #yalancipollyanna

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon