13 Temmuz 2015 Pazartesi

BİR ANIMDAN

Nerden telimi açık bıraktım sabah sabah müşteri temsilcisi aradı.Hadi kibarlık yapıp (Hiç yapmam normalde J ) açayım dedim,açtığıma pişman oldum. Adam felaket tellallığı yapıyor resmen.Aylık 10 tl ödeycekmişim de sigortam vs olcakmış.Ben onaylamayınca da bir sürü senaryo yazdı adam.Neymiş efendim kapkaç olabilirmiş.Eve gelen çilingir soyabilirmiş evi neler neler…Adama dedim ki ; niye durup dururken evrene yanlış mesaj gönderiyoruz.Ben bu paketi alarak evrene yanlış mesaj göndermiş olacağım ve başıma bu senaryolardan birisi gelecek.Üstelik üstüne bir de para ödemiş olacağım.Adam hala ısrarlı,dünyanın binbir türlü hali olabilirmiş…Allah’ım dedim sana geliyorum,baktım adam kararlı illaki zorla paketi onaylatacak,’’Beyefendi…’’ dedim ‘’Lütfen ısrar etmeyin ben sizi anladım siz beni anlamadınız.Ben siz iki saat daha konuşsanız bu şekilde yine onaylamayacağım.Bu yüzden büyük şehirde yaşayanlara satın bu paketi dedim.Ben güvenli bir yerde yaşıyorum.Burada asla kapkaç, hırsızlık vs olmaz.’’ dedim.Adam hala belli mi olur,diyor.Bir de demez mi kredi kartınızı güvenli bir yerde mi saklıyorsunuz? Sanki bebek var karşısında…En son babam tembihlediğinde silgini, kalemini kaybetme dediğinde ben 7 yaşındaydım.Ondan sonra baktı ki babam ben kendime yetebiliyorum bir daha konuyu bile açmadı.Zorla böyle negatif düşünceleri insanın kafasına sokuyorlar.Gelde şimdi bu adamı yolma.Allah hiç kimseyi müşteri temsilcisinin, satış temsilcisinin, pazarlamacıların eline düşürmesin,Amin…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon