17 Temmuz 2015 Cuma

YASAKTIN BANA!!!

YASAKTIN BANA!!!
Sen bana yasaktın, ben sana inadına hayran,
Dosttuk, kardeştik mecburen,
O kadar farklıydın ki, tanıdığım en düzgün adam!.
Sonra şiirdin, sözdün, her şeyden benim için,
İnadına önledim kalbimin yersiz çırpınışını,
Yasaktın bana mecburen uzaktım yüreğinden,
Kaçtım hayalini bile uzaklaştırdım,
Sen mutluluğu hak eden en güzel adam,
Hep beni meşgul sandın,
Ask değildi sana hissettiğim inadına kader diyorum,
İnadına kara tutkum,
Gittim dünyandan...
Ne geldiğim de farkettin ne de gittiğimde,
Dokunmadan, bakmadan zeytin gözlerini çok sevdim,
Seni sana bırakacak kadar çok sevdim,
Ben çok iyi rol yaparım sevdiğim,
Yasak dünyanda mecburen kardeşim ve gerçekten dostumdun,
Yasaklar içinde yüreğimden coşan tek adamdın!.
Yasaktın bana,ve ben biliyor musun kabullendim,
Artik sıradanlaştı sohbetlerimiz artik özlemiyorum senli saatleri,
Yüreğim atmıyor adini duyduğum da eskisi gibi,
Bazen hayal kuruyorum,
Mesela yeniden tanışsak bu sefer gözler, yürekler ayni anda çarpsa,
Sonra final yasak olmasa,
Kendimi bu suçlu hissetmesem mesela,
Parklar, kafeler, oyun parkları bizim olsa,
Mesela bende tatsaydın o yüce duyguyu,
O kadar imkansızsın ki yasaksın bana,
Seni kendime itiraf etmediğim kadar sevdim seni,
Bazen kalemimden taşıyorsun istemeden,
Seni değil kendimi kandırıyorum,
Yenilmez düşlerimde unuttum seni,
Sen hiç bilmesen de seni sana bıraktim,
Tek güvendiğim gerçek adamdın,
Sende sadece yasaksın bana!..
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon