14 Haziran 2021 Pazartesi

eyAHHH /Durul Doğru/AZ KİTAP


 

eyAHHH /Durul Doğru/AZ KİTAP

ben bu hayatta
karpuzun ortası hariç
hiçbir şeyin ortasını sevemedim
bir ekmeğin ucunu arar gibi
hep uçlarda aradım sevmelerimi
şişesini devirmiş kadehin
son yudumunu sever gibi
çayın da ilk yudumunu sevdim
velhasıl
halet-i ruhiyem hep aynı şehrin raksında sallandı
o vapurların çıkardığı köpükleri
ayran zanneden çocukluğumla
cünun vadisine kaçıp kaybolmuşluğum arasında
saflıkla
deliliğe bulaşmış
fayrap bir hayatta
durul’duM

#KİTAPYORUMUM: Kitabın türü şiir ama ben hikaye tadında okudum.  Okura geçen çok güzel öğretileri vardı hayata dair. Şiirlerde ben bütünü çok seviyorum. Yani başlangıç, gelişme ve finalin de ne sunuyor okura. Bu kitapta fazlasıyla bunu buldum. Bir kol saatinin önemini okurken daha iyi anlıyoruz.

Sayfa 166 başlığı okura bırakmış Yazarımız. Ben inadına umut kokan Aşk derdim bu güzel satırlara. Çünkü umut etmediğimizde, vazgeçtiğimiz de kaybederiz.

Sayfa 208'de sayıların önemine değinmiş yazarımız. Benim de uğurlu rakamım 7 olduğu için 2 rakamını da çok gördüğüm için o bölümü gülümseyerek okudum. Sayıların tesadüfen önümüze çıktığına inanmayanlardanım lakin düşünmeden de oradaki hikayede yer alan arkadaşımız gibi hareket tabii ki etmememiz lazım.

Kitabı çok keyif alarak okudum. Bazı yerlerde umuda koştum, bazı yerlerde hüzünlenirken, bazı yerlerde gülümsedim. Bir baktım bitmiş bile. Gerek akıcılığı ve gerekse Hem şiir, hikaye, verdiği öğretileri ile büyüdüm bittiğinde. Hiç bitmesin dediğim nadir kitaplardan biriydi. Bence bu kitaptan sıradan bir şiir kitabından çok daha fazlası. Okuyun, ne demek istediğimi anlayacaksınız. Hani bittiğinde damağınızda tadı kalır, büyüdüğünüzü hissedersiniz, üzerinize güzel bir rahatlık bulaşır işte öyle bir şeydi hissettiğim. Tekrar daha yavaş ve daha hissederek okuyacağım bir kitabımın olduğunu düşünmek ben mutlu etti.

Başarılarının devamını diliyorum yazarımızın.

Kitabın ön kapağındaki okuduğum cümle de içindeki satırlar kadar çok anlamlı bence.

#alıntı

Olmaya Çalış

Ne olamayacağını bil de.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon