27 Ağustos 2017 Pazar

*ASORTİK ÖYKÜLER * SIDIKA YAKŞİ *



*ASORTİK ÖYKÜLER * SIDIKA YAKŞİ *
Değerli yazarımızın önceki eserleri olan TAVSİYE EDİYORUM ve YOL ARKADAŞIM ZEHRA isimli eserlerini okumuş birisi olarak yine güzel toplumu ilgilendiren öyküler bekliyordum. Bu kitabın benim için artı değeri var. Öyle ki yazarımız bana güvenerek değerli kitabında bana yer ayırmış ve kendisi ve eserleri hakkında daha önceden yazmış bulunduğum yazımı yayınlamıştır. Kendisine buradan çok teşekkür ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.

İyi bir yazar çevresini analiz eder ve toplumdan hikayelerini gözlemlerine dayanarak analizlerini kağıda aktarır. Bu durum yazarımız da fazlasıyla var ve en çok sevdiğim yönü ise, yazarımızın kendi yaşadıklarını da bizimle paylaşması. Zordur insanın tecrübelerini paylaşması. Bazen yakınlarımız ile bile konuşamaz iken sanat öyle bir şeydir ki, yazarken dökülüveririz. Atatürkçü, aydın birisi olması ve kendi imkanları ile kitaplarını çıkartıp, yine kendi imkanları ile kitaplarını satması, Eskişehir de stant açması onu gözümde bambaşka yere sokuyor ve daha değerli kılıyor nazarımda.
Yeni eserini çıkacağını duyduğum da yine güzel bir şey çıkacağını tahmin ediyordum. Tahmin ettiğim gibi yine harika öyküler ile bezenmiş. Anlatırken bir yandan da içinde ders verici ipuçları bulunması ayrı bir tat veriyor esere. Bence okuyun. Edindiğim en güzel öğreti kitaptan YALNIZ DEĞİLSİNİZ mesajını aldım. Her ne olursa olsun Yaradan yanımızda ve bir şekilde hayatımız en kötü durumda bile yoluna giriyor. Yeter ki pes etmeyelim.
Yine yazarımızı önemli kılan güzümde benim, acılarını, tecrübelerini sanata dönüşmesi. Bayılıyorum böyle insanlara. Alıp tekrar tekrar sol tarafıma sokasım geliyor. Engelli kardeşine yıllarca mis gibi bakıp sahip çıkması ise ayrı bir güzellik.

insanın kendisi için sadece kendisi için bir şeyler pişirmesi ve yapması ayrı bir önem. Bunu çok güzel anlatmış yazar. Kendisi için kızarttığı patatesin tadını ta buradan okurken aldım. Sevgiyle yapılan her yemek çok güzeldir diye düşünüyorum.

Yazarımıza bana da yer verdiği için tekrar teşekkür eder ve başarılarının devamını diliyorum. iyi ki kitaplar var. en büyük acı bile yazarken nasıl da hafifleyip kuş olup uçuyor.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon