11 Şubat 2017 Cumartesi

-KAMURAN AKDEMİR-VE ERKEKLER DE ÇILDIRDI-KENT KİTAP-



-KAMURAN AKDEMİR-VE ERKEKLER DE ÇILDIRDI-KENT KİTAP-
Kadın ruhu kuleye hapsolmuş prenses gibidir.
Onu çıkarıp, kurtaracak şövalyeyi bekler ümitle.
Siz kimsiniz; esir alan mı, kurtarıcı kahraman mı?
Siz kimin şövalyesisiniz?

Siz hiç, bir kadının şövalyesi oldunuz mu?

Aslında bulamadığın tüm soruların cevapları,
Evindeki raflarda duran tozlu kitapların arasında…
Hatta tüm çözümler o sayfalar arasına gizlenmiş, bir define gibi onları bulmanı bekliyorlar.
Hatta şu anda bir sandık hazine bulmuşsundur bile.
Muhteşem olurdu öyle değil mi?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 148

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kent Kitap
KİTAP YORUMUM

Kitabın türü deneme olmasına rağmen sanki ben kişisel gelişim gibi hissettim ve bir arkadaşımla sohbet dinler gibi, yaşanmış olayları dinler gibi hissettim. Mehpare ve Remzi diyalogları beni kopardı ve gülümsetti. Erkeklerin gözünden bakmaya çalışmış yazarımız kadın/erkek ilişkilerine bu kitabında. Birkaç tesbite katılmasam da çoğunluğu gerçekliği olan tesbitler. Bir çay saatinde hem gülümsetmek hem de bilgilenmek adına okuyabilirsiniz. Keyifli bir kitaptı tavsiye ederim.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon