25 Temmuz 2015 Cumartesi

SONUNDA BİTTİ SENİNLE HAYALLERİM

SONUNDA BİTTİ SENİNLE HAYALLERİM
Her şeyin sonu gibi sende bittin,
Sorgulamadım sensizliği,
Son izlerde silindi gitti,
Sensizlik geleceğe hakim,
Sensizlik gökyüzünü satın almış, 
Üzgün sensiz geceler…

Sonunda sende bittin,
En kötü yalnızlık seninle iken sensizlikti, 
Konuşamadık dostluğu, sevgiyi,
Her bitmesi gereken yalan gibi, 
Ocağımdaki alev gibi, 
Yemeğimdeki tuzum gibi, yağ gibi,
Olması gereken sen,
Vee sende bittin sessizliğimde…

Ben en çok bittiğinde susarım,
Dönmem geriye niçinlere,
Sorgulamadım yüreğini aslında bitmeliydin sensiz gecelerimde,
Yüreğim seni dilese de gururum bitirdi birçok gerçeği,
Artık arkana bile dönmeden bitir geleceği,
Çünkü ben bitirdim seninle ama sensiz yalnızlığımı,
Vee bitmesi gereken tüm gerçekler gibi nihayet benim gökyüzüm de,
Sende bittin…

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon