27 Temmuz 2015 Pazartesi

SEVDİCEĞİM!!!

SEVDİCEĞİM!!!
Hüzün kokuyor topraklar yine gülüm,
Ölüm bize geldi yine,
Hüzün kokuyor burası,
Seni sevdiğimi herkes anladı,Bir sen anlamadın gülüm..
Hüzün denizin de boğuluyorum,
Hala yoksun..
Ben sen oluyorum bazen,
Sen ben oluyorsun,
Sensizlik ruhuma işliyor,
Sonra el ele o fotoğraf geliyor aklıma,
İçimden ağlıyorum..
Mutlu ol diyorum mutlu ol,
Ama üzerime basarak bunu başardın,
Unutamıyorum..
Hüzün kokuyor bu topraklar,sensizlik kokuyor,
Sesini duymak için nelerimi vermezdim,
Sen yoksun ben seni hiç olmamış gibi,
Unutmak zorundayım biliyorum..
Seni ilk gün gibi hala çok seviyorum..
Gülüm,gülüşüm,
Bir yıldız gibi geçtin dünyamdan,
Belki de ben sadece rüya gördüm,
Hiç olmadın be sevdiceğim,
Hüzün kokuyor bu topraklar ,sensizlik kokuyor..

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon