7 Temmuz 2015 Salı

NEDENSİZ BELKİ DE

NEDENSİZ BELKİ DE
İnsanlara neden? Diye sormuyorum artık,
Nedensiz belki de herşey,
Gözlerim bazen yüzüme tükürüyor,
Kızıyorum kendime sesim yağmura karışıyor,
Kendi sesimi duyamıyorum,
İç sesim bana ihanet ses vermiyor,
Korkuyorum…
Yarınları düşünemeyecek yorgunum bu gece,
Hayallerim şansa karışmış,
İnsanları yargılıyorum kafamda,
Ya sen diyorum ya sen ne kadar farklıydın bir zamanlar,
Sende karıştın yağmurlara,
Sende ihanete daldın,
Bir sen vardın inandığım,
Sokaklar acımasız bu sıra,
Herkesin dilinde bir soru,
Ezberlenmiş tüm cümleler adeta,
“Sen niye hiç evlenmedin? ” deniyor,
Anlatamıyorum,
Susuyorum,
Her şeyin bir bedeli var değil mi?
Sensizliğin bedeli bana yalnızlık olarak döndü.
Bu gece yine inadına gün gibi aklımdasın,
Ses vermiyor yarınlar,
Umut kokmuyor artık,
Ben her korktuğumda küçük bir kız çocuğu olurum,
Yeniden sevmek ve güvenmek,
Ses ver yarınlar bir şeyler söyle,
Anlamlı olmasa da olur yeter ki ses olsun,
Sensizlik iliklerime işlemiş,
Yağmur gibi yağıyor sicim sicim,
Kim bilir şimdi nerede ve kiminlesin,
Islak hayallerim bundan sonra…
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon