25 Temmuz 2015 Cumartesi

Farklıydık

Bazen şiir yazardım olmayan yüreğine, 
Hiç uyumazdık sabaha kadar,
Ben Yüreğini seviyordum sen sahte şeyleri,
Ben seninle vardım, sen Bütün yalanlarla,
Ben ak dedim, sen hep kara,
Farklıydık işte...
Ben yine de sevdim seni tüm kalbimle,
O kadar sevdim ki bir ara sen olduğumu zannettim,
Nereden bilirdim bu kadar planlı hareket ettiğini,
Sürpriz yumurtamdın, bir an da çıkıp gelen,
Sensizlik esti rüzgara karıştı sensizlik,
Sen olmayan yüreğine şiir yazdığım adam,
Her şeye inat yine karşımdasın bu gece, 
Yine mutsuz umursamaz tavırlarınla,
Ben anladım sen hiç değişmeyeceksin,
Babalık yakışmamış yüreğine,
Hala sahte ve yalansın...
Kahretsin yine sürpriz yaptın bu gece,
Değişmeyen kokuşmuş, yüreğin ölmeli artık...
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon