2 Mart 2019 Cumartesi

YALANCI POLLYANNA KİTABIMA YAPILAN 5. YORUM

Burcu'mun güzel yüreğinden akan yorumu. Teşekkür ediyorum.
#YalancıPollyanna canım arkadaşımın binbir emekle çıkardığı yeni kitabı . Kapak tasarımı harika ötesi ve merak uyandırıcı olmuş .
Kitabın konusuna gelince, ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Tek seferde okunabilecek bir kitap olmasına rağmen ara vererek okumak zorunda kaldım . Duygu'm kendini okadar güzel ifade etmişsin ki ; sanki ben yaşadım birebir .Yanlislarinla dogrularinla bütün benliginle kendini kabul ederek aktarmissin cümleleri kitabına .
Maalesef günlük yaşantımızda bile isteye cagariyoruz kötü enerjileri . Bazen engel olabiliyoruz , bazen olamıyoruz ama senin başa çıkma şekline hayran kaldım . Kendi gücünü kanıtladığın bir test olmuş yaşananlar . Okuyucuna da yol göstermiş oldun bu kitapla. Okuyanlar hem senden hem de kendilerinden bir şeyler bulacaklar bu kitapta .
Emeğine, o güzel yüreğine sağlık . İyi ki bu kitabi okuma fırsatı buldum. Başarılarının devamını dilerim . Nice güzel eserlere inşallah 🌹 #kitap #kitaplardankesitler #okumahalleri #okuyorum #booklover #kitapaski #books @duysonkah #apsiskitap

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon