31 Mayıs 2021 Pazartesi

Siyah Beyaz Ölümlerin Dansı - Tüm Zamanların Kitabı 1 / Tülin Baturu Ocak


 

Siyah Beyaz Ölümlerin Dansı - Tüm Zamanların Kitabı 1 / Tülin Baturu Ocak

“Siyah Beyaz” görselliğin kurtarışlarını hiç düşünmemiştim. İradenin geçerli düşünme olasılığının olmadığı yerdeydim. Bunun nedenlerini kimse tahmin dahi edemezdi. Uçurum kenar ölüm zirvesinin geri dönüşü, akıl oyunlarında bitiyordu. İstedikleri yaşam infazının kurtuluşu; Siyah Beyaz sınır çizgi ayarlarında gözlerimin ruhu, onların gözlerindeydi. Her sonun yeni başlangıcı, hayatın nefesinde cehennemin cennetini sunuyordu.

Ölüm uçurum kenarlarına hiç gitmeseydim, Siyah Beyaz ölümlerin olamayacağını biliyordum. Ne kadar korkarsam korkayım “Siyah Beyaz” takipte, onları terk etmem imkânsızdı. Hayat size beklentilerinizin çok ötesinde, saflığın fırtınasını getiriyordu. Zamanı geçen umutların, ümitsiz bekleyişlerinin kurtuluş ayarlarındaki mantıksızlık, vücudumum hücrelerinde bilinmezlikler doluydu. İnfazlar beni öldürmek için sınıyor, yaşamların gülümsemesi yüzüme siniyordu. Arkasından hiç atlamasaydım, ölemeyeceğimi biliyordum.

Ne kadar çabalarsanız çabalayın “Siyah Beyaz” kimse göremez. Kendimi kapana sıkışmış, dipsiz kuyuların derinliklerinde hissediyordum. Nefesim tükeninceye kadar koşup atlayacağım her uçurum, hayat kurtarıyordu. Rüyaların içinde koşmadığım labirent uçurumlar gerçekti. Hiçbir şey korkunç planlarla karşılaşmak istemez. Her şeyin sonuna doğru gelinmiş irade infazlarına, bedenim seyirci kalamazdı.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

 

Kitap yorumum: Yine fantastik güzel bir kitap çıkardı değerli yazarımız Tülin hocam. Ben kendisine izniniz ile Fantastik kraliçesi demek istiyorum. Kalemi ile tanışanlar bilir. İnsanı o kadar farklı yerlere götürüyor ki okurken gerçekten orada hissediyorsunuz. Bir okur için kitabın içinde kendini bulabilmek çok önemli. Başka güzel bir şey daha var ki , hep güzel temalar işlenmesi. İyilik, dostluk, sevgi, inanç, güzel değerler. iyilik ve kötülük ama iyiliğin ağır basması, onu öne çıkarması.

Kesinlikle yine film  olması gereken bir kitap daha çıkarmış yazarımız.

Kitabın içeriğinden bahsetmem gerekirse; Rinai dostları ile Tokya'da yaşıyor. Olaylar intihar eden birini kurtarırken, sevgilisinin ölmesi onunda hayatını değiştiriyor. Tedavi sürecinden sonra bir hastanede çalışmaya başlıyor. Sevgilisi olmadan tutunmaya çalıştığı bir yaşam başlıyor onun için. Tedavi süreci, uyanması ve onun sonrasında hissettikleri oldukça garip. Siyah beyaz kıyafetli kişilerin intihar etmeleri ve onları kurtarma çabası.

Kendini şarz etme isteği ve tel tokayı prize sokarak kendini şarz yapması, kendine elektrik yükleyerek bir çok kişiye yardım etmesi.

Ama değişik tavırları onun görevinden uzaklaştırma sürecine getiriyor. Hastane sahibi ona yardımcı olabilmek adına başka hastaneye tedavi için gönderiyor.

Yazarımızın önceki kitaplarını okuyan kişilerin yorumlarını yeni kitaplarında yayınlamasına bayıldım. Kendi yorumlarımı da görmüş olmak beni çok onure etti. Okurlarına bu kadar değer veren ve kalemini çok beğendiğim yazarımızın şu an'a kadar çıkan tüm eserlerini alıp hala okumadıysanız, okuyun derim.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon