2 Mart 2019 Cumartesi

YALANCI POLLYANNA/DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

Özelden "Neden saçlarınızı kestiniz" gibi bir kaç tane soru gelmiş buna benzer. önce şaşırdım soruya açıkcası ama normal dedim kendime sonra. Henüz kitabımı okumamış arkadaşımız içeriğini belli ki bilmiyor. Ama özelden sorulara cevap vermediğim için buradan toplu cevaplayım merak eden arkadaşlarımızı.
Avni(kanser) tedavisi sırasında alınan kemoterapi ilaçları maalesef saçları döküyor. Kemoterapi bittikten 6 ay sonra ki kişiye göre değişir saçlar yeniden gelmeye başlıyor. Yani 6 ayda kemoterapi esnasında olmadığını hesaplarsak tahmini 1 yıl saçlar yok. Tabi ki şu an rahat yazıyorum ama bayan için demiyorum dikkat edin, bir insan için son derece kötü bir durum. Tabi ki tedavi başlamadan biliyorsunuz döküleceğini ama bilmek ile yaşamak bambaşka şeyler. O ruh haline hazırlanmak bence imkansız. Bu yazdıklarımdan çok kötü şeyler çıkarmayın tabi ki.
İnanın bana ummadığınız şekilde geçiyor. Evet mutlu günler kadar çabuk geçmiyor ama geçiyor. Zaten bu hayatta ne kalıcı oldu ki bu kalıcı olsun değil mi?
Eğer bu süreci doğru yönlendirebilirseniz kendinizi, bambaşka kazançları var manevi olarak.
Mesela hayatı çok sevdiğinizi ve hediye olduğunu anlıyorsunuz. Sonra şükretmenin önemini ve aslında her şeyin Yaradana ait olduğunu isterse her an emanetini alabileceğini anlıyorsunuz. o yüzden de görselliğin geçici ve kalıcı olanın ruh güzelliği, karekter olduğunu anlıyorsunuz.
Dost ve düşmanlarınızı anlıyorsunuz. Aslında size tavsiyem her şeye hazırlıklı olun ve bu süreçte çokta kişinin yanınızda bulunmayacağını ve tek başınıza mücede etmeniz gerektiğini bilin, kimseden bir şey beklemeyin derim ben şahsen. Ben sanırım farkında olmadan beklenti içine girmiş olabilirim ama bence bu hataydı. Buna aileniz de dahil. Aslında bu sizin imtihanınız belki de bu yüzden böyle bir süreç Yaradan tarafından hazırlanıyor olabilir. Eğer o imtihanı verirsek bambaşka güzellikler inanın bana akıyor. İsyankar olmayın ve biran önce affetmeniz gereken kişileri affetmek ile başlayın derim ben.
Sizi herkes terkedebilir ama siz kedinizi terk ederseniz asıl o zaman sorun olur ve kaybedersiniz. Bana sorarsınız Avni ölümcül bir hastalık değil derim. Avni sadece bir imtihan ve geçilmesi gereken sancılı bir süreç. Yıllar geçince inanın bana gülümseyerek anlatacaksınız o süreci. Peki 1 yıl sonra bile önemi kalmayacak süreç için üzülmeye değer mi? Bence değmez.
Tasarlasak dost ve düşmanı analiz edemez iken Rabbim o süreçte bize pat pat gösteriyor. Bu az şey mi ? Zaten kötü günümüzde yanımızda olmayanların, iyi günümüzde ne işleri var diye düşünün gitsin. Hayat kötü insanlara kurban etmeyecek kadar çok değerli ve anlamlı. Rabbim bizlere irade gücü vermiş.
İnsanın en iyi öğrendiği şey ise ne kadar güçlü olduğunun farkına varıyor. Bedenim güç ile sınandı ama başardı şükürler olsun.
Bu arada ilk evre sanmayın benim ki 4. evreye atladı atlayacak arasıydı.
Kitabımı merak edenler Kitapyurdu.com 'dan temin edebilirsiniz. Fiyatı da herkes ulaşabilsin diye oldukça uygun olarak ayarlandı değerli yayınevim tarafından.
Bu şekilde minik minik sizlerin soruları ile söhbet eder gibi yazmaya karar verdim.
Hepimizi seviyorum Yaradandan dolayı. Bir gün hayatı sevgi kurtaracak. Benden size minik bir sır . Belki de yarın belki de yarından bile yakın Avni'nin sancısız kalıcı tedavisinin çıkacağını biliyor ve hissediyorum. Hatta Avni vücuda düşmeden olabilecek. Ha bildiğim somut bir şey yok ama iliklerime kadar hissediyorum ve lütfen sizler de inanın oldu mu?
Sevginin kazanması dileğiyle.
Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon