14 Temmuz 2015 Salı

SÖZLERİM

Hayat boş ve kısa ki ölümden başka her şeyin yalan olduğunu unutuyoruz.Birbirimizi yemekle meşgulken ahireti hep unutuyoruz.Aslında tek gerçek ahiret oraya hazırlanmamız lazım burda her şey yalan,sevgiler,dostluklar…
Sen bana küçücük umut verdin,ben sana hayatımda kocaman yer verdim.Hiç kimse senin kadar değerli olmamıştı ve hayatımda yer tutmamıştı.Kızgınlığım kendime,sana kızmak gelmiyor içimden.İnsan sevdiğine kızabilir mi? Artık asla olmayacaksın!
Sessiz çığlık olmak,sessizce ağlamak ama kimseye göstermeden ve dışarıya karşı mutluymuş gibi görünmek bunu çevremize borçluyuz galiba.Çünkü kimseye negatiflik aşılamaya hakkımız yok diye düşünüyorum!
Bazen seni hiç tanımasaydım diyorum,bazen seni tanıma fırsatı verdiğin,beni bu kadar özel hissettirdiğin,benim için mücadele ettiğin için teşekkür ediyorum.Hayatımda her ne şekilde olursan ol, hayatımdaki anlam,değerini tam olarak asla bilemezsin.
Sevgiyle aşılmayacak hiçbir sorun düşünemiyorum.Sıfır YTL sevgi.Hem bedava hem bir gülümseme kadar içten,yalın,doğal.Sevgiyle kalalım,sevgi dağıtalım,sevgi saçalım.
© Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon