14 Temmuz 2015 Salı

GECE GÖZLÜM

Bazen onurlandırıyorsun, 
Bazen yerin dibine batırıyorsun,
Bazen mutlu ediyorsun 
Bazen hüzünlendiriyorsun.
Ey gece gözlüm çözemedim gizemini,
Benden ne yapmamı istiyorsun?
Söyle kalayım mı,gideyim mi?
Ne gitmeme izin veriyorsun,
Ne kalmama müsade var.
Ne gidebiliyorum ne kalabiliyorum.
Susma,konuş önemsizdin de,
Git de,kal de yeterki konuş,bir şeyler söyle.
Bir telefon kadar yakın ve o kadar uzaksın ki,
Dokunsam tutabilirm sanıyorum,
İmkansızlıklar içinde boğuluyorum,
Kurtulamıyorum,kaçamıyorum etkinden.
Çoğu zaman kavga çıkartmak istiyorum,
Sırf btti diyebilmek için onu bile beceremiyorum.
Yanlışsın işte her şeyinle,
Ne sen ben olabilirsin ne ben sana aitim,
Geçici şaşkınlığımı affediyorum.
Sadece git artık .
© Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon