14 Temmuz 2015 Salı

sözlerim

Eskiden ilişkiler,evlilikler bitebilir;gerçek dostluk asla bitmez diyordum.Artık bunun da bitebileceğini tecrübe dahilinde, sayende öğrenmiş oldum!
Ben sende bittim,belki de hiç olmadım.Ama ben hala bitiremiyorum,bitirmeye kıyamıyorum seni,oysa sen bizi çok çabuk,amansız harcadın!
Ben senden vazgeçmedim,vazgeçmezdim!Vazgeçmek zorunda bırakıldım.Her şerde bir hayır vardır,derler.Bundaki hayrı göreceğiz hep birlikte umarım!
Eskiden seni sevmek beni mutlu ederdi,şimdi sadece canımı acıtıyor! Farkli kulvarlarda dansetmişiz senle meğerse ama bu seni özlememi engellemiyor!
Yaşamda tek gerçek ölüm! Ölümden başka her şey yalan dolan!
Eskiden ölümden çok korkardım,şimdi yaşamaktan,yaşamın çirkinliklerinden korkuyorum!
Ben sana geç kaldım, sen bana erken.
© Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon