12 Nisan 2021 Pazartesi

Kendini Kazanma Sanatı/ Pınar Çağlayan/ Az kitap


 

Kendini Kazanma Sanatı

Pınar Çağlayan

 

 

AZ KİTAP

Korkularına yenildin, cesaretsizliğin yüzünden tüm hayatını heba ettin.
Birinin kötülüklerine çanak tuttun,
iyi niyetinden en güzel kurban sen seçildin...
Birini çok sevdin!
Birini çok önemsedin!
Birisine çok fazla fedakârlıkta bulundun!
O birilerinin seni darmaduman etmesine izin verdin...
Kaybetmeye öyle bir alıştın ki başına gelen her şeye dünden razı oldun!
Ama artık kazanma zamanı!
Ömrü ne kadar olursa olsun her insan sonunda kendi yaşam öyküsü ile anılacak.
 
Hikâyeni baştan yazmaya var mısın?

KİTAP YORUMUM: Kitabın türü kişisel Gelişim ve benimde en sevdiğim başucu kitapları dediğim kitaplardan birisi.

Kendimizi bulmaya çalışırken türlü imtihanlar ile karşılaşırız. Kendimizi yetersiz ve değersiz hissederiz. Bununla ilgili hikayeler ile okura ince mesajlar var. Yaptığımız iyilikler göreve dönüştüğünde işte sorun orada başlıyor.

Güzel  olan şeyler inanmaya başladığımızda başımıza gelir.

Hayatımızda koyduğumuz hedefler önemli. Verilen olumlamalara bayıldım. Mutlaka en az 21 gün denemeye başlıyorum.

Kitap 3 bölümden oluşuyor. Ben her bölümünün ayrıcalığını sevdim. Bana kendimi iyi hissettirmesini sevdim. Çünkü hayat inanmaya başladığımız da güzel ve anlamlıdır. Mutlaka okuyun.

Manevi kazancınız , bolluk bereketiniz daim olsun .

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon