2 Mart 2019 Cumartesi

Yalancı Pollyanna /Duygu songül Kahraman


Bugün mutluluğu tarif edemedigim dogrudur.
Belki de mutluluk hayalimizin somut elimize geçmesi, belki hep kötü çıkan bir tahlil sonucumuzun iyi çıkması, belki de koşulsuz bir sevgi, dostluk hatta aşk.
Bugün tarifi mümkün olmayan duygular yaşıyorum
Ağzım hep açık gülmekten kırılıyorum. Nedensiz gözlerim doluyor mesela sevinçten yıllardır ilk defa.
"Seni seviyorum Duygu" diyorum. "Artık inan kendine her zamankinden daha çok "
İnsanin güzel şeyler hissetmesi kadar harika bir duygu yok belki de. Durup durup yokluyorum kendimi. Mutluluk, huzur bu diyorum.
Herşeyin çok daha güzel olmasına niyet ediyorum. 😊 💖
Sevgi ve ışık ile.
Duygu Songül Kahraman
#duysonkah #kitap #kitapgunesi #kitaplarCandir #yalancipollyanna #duygusongulkahraman #hayatguzeldiraslindainandigimizda #AvniyiNasilYendim #Ruya'ninKaderi #hayvanlardosttur #hayvanlaralemi #hayvanhakları #umutsuzyasanmiyor #yalancipollyanna

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon