7 Haziran 2019 Cuma

İSKOÇ KRAL VE BEN /AYÇA MUTLUCAN


İSKOÇ KRAL VE BEN /AYÇA MUTLUCAN
SAYFA SAYISI: 240
Ece alp, tarihin ve gizemin içinde yaşayan bir geç kızdır. Bu tutku onu İskoçya’ya kadar götürür ve aile yadigarı gizemli kolyesi sayesinde atalarının izini sürer.
Bundan sonraki yadıkları ise onu çıkmaza götürecek, sonunu kestiremediği bir ilişkinin içine sokacaktır. Ece, mantığının sesini dinleyip, kaçacakmıdır yoksa kalbinin sesine teslimmi olacaktır?

(Tanıtım Bülteninden)



KİTAP YORUMUM
Ece İskoçya'ya kuzeninin yanına hem ziyaret hem tarih araştırması için gittiğinde aşka inanmayan, kendi halinde sıradan olan Ece Kral gibi soylu birine aşık olacağını bilmiyordu.
Gizemli kolyesi ile geçmişe giden Ece acaba tarihin hangi sırlarını keşfetti. O bölümleri gerçekten çok sevdim ve bence herkesin geçmiş ve geleceğe yolculuk yapan bir kolyesi bir objesi olmalı dedim içimden. Ben zaten parapsikolojiye ve sıra dışı olaylara  inanan bir insanım. Bu yüzden o bölüm beni çok mutlu etti. Tarihi fantastik kitaplar ile  anlatılması da çok hoşuma gidiyor.  Yazarımızın kalemini zaten çok beğeniyorum.
Ece acaba kral ile ilişkisi imkansız iken  kendine ve kral'a bir şans tanıyacak mı?
Ben kaderci birisi olarak eğer ortada gerçek bir duygu varsa ve kader planında varsa uzayda da olsa o kader planının ve hayatımızdaki insanın geleceğine inananlardanım. Yani imkansız diye bir şey aslında insanoğlunun kafasındaki uydurmadır.
Ben zaten yazarımızın sultanların Günlüğü kitabını da okumaş çok beğenmiştim.
Kitap oldukça akıcı ve özellikle kolye ile geçmişe gitme kısımları beni heyecanlandırdı diyebilirim. Sadece aşk geçişleri çok hızlı olmuş. Biraz daha yavaş ilerlemesini ve tadını o bölümlerin daha uzun çıkartabilmeyi isterdim.
Bence herkes okusun. Kalemi daim olsun değerli yazarımızın. Duyduğuma göre yakında seri kitapları çıkacak. O kitaplar içinde oldukça heyecanlı olduğumu söylemeliyim kendi adıma. ;)
Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon