26 Ocak 2018 Cuma

KEHANET MENGÜ'NÜN ESRARI /DENİZ UYSAL SOKAK KİTAPLARI YAYINLARI



KEHANET MENGÜ'NÜN ESRARI /DENİZ UYSAL
SOKAK KİTAPLARI YAYINLARI
Mitoloji gerçek olabilir mi?...



Karanlık döngünün getirdiği kötücül bir lanet ve bilinen ile bilinmeyen dünyaları korumaya çalışan iyiliğin temsilcileri…



Durul Kağan ve seçilmişi Seden’in zorlu mücadelesi…



Kaos ve düzen arasındaki savaşta yaşanan aşklar; dostluk ve dürüstlüğün verdiği sınav…



Efsane şehir Mengü’de düğümlenen kadim sırlar, doğaüstü varlıklar… Korku, cesaret, iyi ve kötünün ezeli mücadelesi…



(Tanıtım bülteninden)

KİTAP YORUMUM
Serinin 1. kitabı olan KEHANET eserinde Seçilmiş aslında başka biri olduğunu öğreniyor ve hayatının aşkını buluyor. Başka boyutlara olan önyargılarını kıran ve yeniden hayata gelmiş kadar bilgi sahibi olan ve tüm güçlüklerin üstesinden gelen, özel güçleri olduğunu öğrenen, rüyalarında bile görse inanmayacağı bambaşka bu yepyeni hayatına tam alışmış ve sevdiği adam ile kavuşmayı beklerken acaba Serinin 2. kitabı olan KEHANET MENGÜ'NÜN ESRARI eserinde tekrar yaşayacağı tehlikeyi ne şekilde, yok olma duygusunu, sevdiği adamı hatta tüm evreni belki de kaybetme riski ile karşılaşınca nasıl biryol izleyecekti?
İki kitapta öğrendiğim en önemli ders ise; ki bende öyle düşünüyorum, Bazen kötüler kazanmış gibi görünse de her zaman iyilik eğer Allaha inanır ve ona sığınırsak ve inadına iyi olmayı seçersek bir gün zafer bizim olur. Beyin gücünün ve koşulsuz sevginin gücünü bu eserlerde görüyoruz.
Kitapları okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız ama ben zaten böyle şeylerin sadece romanlarda, filmlerde olduğuna inanmıyorum. Aksine yaşanılar bu şekilde bir çok hayat hikayeleri var tabi ki ama gün yüzüne çıkmıyor henüz insanlık bunu kaldıracak tekamüle gelmediğinden.
Tabi ki yazarımızın kitabı kendisinin de önsözün de belirttiği gibi kurgu. Ama cidden çok başarılı bir kurgu.
Başka bana öğreti olarak dönen ders ise, kan bağının o kadar da önemli olmadığı. Çünkü, eğer insanın sol tarafı var ise, birine iyilik yapması için kan bağına gerek yoktur. Ya da kan bağı olması karşı tarafın bizi sevdiği hatta ihanet etmeyeceği anlamı taşımıyor. Zira Tarih boyunca görülmüştür ki , cinayetlerde bile katıl her zaman yakınlardan çıkar en büyük ihaneti bizlere aileden saydığımız uzak ya ada yakın kan bağımızın olduğu kişiler tarafından çıkmıştır. Bu da bize insanları elerken, dost ya da sevgili seçerken koşulsuzluk ve sol tarafı hedef almamız gerektiğini öğretiyor. İster istemez empati yaptığım kitapta bazen baş olmak demek büyük sorumluluk anlamı taşıdığı için seçilmişin yerine kendimi koyduğumda istemedim. Burada tabi ki bizim üzerimizde olan Yaratıcının bizlere sunduğu kader ve yol kalıyor. Yine bur bölümde Kadere olan inancımı sorgulayıp tazeledim. Demek ki kaderde varsa uç noktada olsa görür görmez aşık olacağımız diğer yarımız ve ne kadar planda yapsak hayata dair karşımıza çıkan bizlere sunulan yola gitmemiz gerektiği çok net.
Yazarımızın 3 kitabını da okuyan birisi olarak aurasını, yazarımızın sol tarafını aktarım biçimini sevdim. Zaten kitapların en güzel özelliği belki de tanımadan yazarını tanıyormuş gibi olmamız gibi geliyor bana. İnsan tanımadan kitap yazarak kaç kalbe dokunuyor kim bilir. Yazmanın ve okumanın tarifi olmayan güzelliği, kalitesi buradan geliyor.
Değerli yazarımız Deniz UYSAL'e eserlerini benimle buluşturup okuma fırsatını sunduğu için çok teşekkür ediyorum. Müptela olmuş okurunuz olarak YANSIMA eserinizin devamını da bir an önce piyasada olmasını diliyorum.
Harika bir kalem mutlaka tanışın derim. Tadı damadığınız da kalan, öğretisi, misyonu büyük kitaplar her zaman piyasada olmalı.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon