13 Temmuz 2015 Pazartesi

Mutluluk

Mutluyum.Çünkü insanlardan birşey beklememeyi, verici olmayı öğrendim. Verdiğimde yine karşılılık beklememeyi, her yıkıldığımda ayağa kalkmayı, kendi davranışlarımdan sadece kendim sorumlu olmayı, sorumluluklarımın bilincinde olmayı öğrendim. Affetmeyi,hakkımı helal etmeyi öğrendim hala da öğreniyorum. Özetle kimseden beklentiniz olmadığında hayal kırıklığı yaşamıyor, mutlu oluyorsunuz. Sonra karşı taraf sürpriz yapıp size ufak da olsa bir jestle döndüğünde beklentiniz olmadığı için daha çok mutlu oluyorsunuz.Mutluluk bizim elimizde yani bir şeylerin olup olmamasına bağlı değil.Yeter ki isteyelim.Mutluluk hepimize göz kırpıyor, ışığı tüm dünyayı aydınlatıyor.Hadi siz de ne duruyorsunuz,mutluluk bizim,hep de öyle kalacak yeter ki isteyelim!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon