18 Temmuz 2015 Cumartesi

GEÇMİŞTEN

GEÇMİŞTEN


Beni sevmeyenlere hesap vermek adetim değildir. Hayatımdaki insanlara bile sormam gerektiğinde bana değer veren seven zaten benimle bilmem gerekenleri paylaşır ya da kapalı kutu gibi ortalıkta gezer. İnsanlar özgürdür ya kalır ya da giderler. Kimseye kal demek adetim değildir ama nefret noktasına geldiyse durum git diyebilirim ki olan saygı da bitmesin bazen geç kalıyorum git demekte hem de çok fazla. Geç kaldıklarım olmadı mı oldu. Hep düzelir tamir edilir diye beklemişimdir ama Öyle bir şey olur ki tamamen bittiğini anlamakta gecikmem o zamanda medeni bir şekilde gitmelerini isterim benden hiç olmayan benden. O zamanda giderler eğer ben birine gerçekten git diyorsam bende de gerçekten bitmiştir. Yoksa kolay kolay asla birine git demem. Ama bittiğinde de kabullenmesini bilirim bazen geciksem de. En güzeli medeni şekilde belki de git demesin bilmek ve ya da gitmek bilmiyorum kader işte keşke kal deseydim dediklerim olmadı mı bazen denediklerim olmadı mı ama hep pişman oldum tamir ettiklerime. Çünkü insanlar asla değişmiyor vazgeçtim çoğu zaman kendimden karşı tarafı kazanmak uğruna sonra anladım ki kazanılacak bir şey yokmuş baktığımda çoktan bitmiş var olan da boşa boğmuşum kendimi karşı taraf ile  bu dostluk ta olabilir duygusal bağda. Tecrübelerimin içine bir yenisi daha eklendi hayatımda artık asla 2.şans yok hiç kimseye çünkü beni seven asla kaybetmez. Mücadele etmek yok asla çünkü mücadele edilen ben olmalıyım seviyorlarsa asla bir daha kal demek yok gidene çünkü kalmak isteyen zaten kal dememe gerek kalmaz gitmeye zaten teşebbüs etmezdi. Tecrübelerim ve kendimi inanılmaz seviyorum. Geleceğime yine çok fazla göz kırpıyorum mutluyum galiba inanılmaz huzur kokuyor etraf yine evet tam istediğim gibi değil her şey ama baslangıc içinde çok şeylere sahip olmam beni kamçılıyor gelecek beni çağırıyor geçmiş ise geleceğime sadece ayna tutuyor. Artık baksa da bana faydası yok geçmişimin yada zararı. İyi ki yaşamışım diyorum iyi ki varlar ve bazen hayatı ısgalamak gerekir ya bende öyle yapıyorum artık..
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon