18 Temmuz 2015 Cumartesi

BİR SOHBET

Tipik bir geyik sohbeti düşünün hafta sonunu bekliyorsunuz ki sevdiğiniz biriyle sohbet etme imkanınız olsun deşarj olun; telefondaki konuşma aynen şu aktarıyorum hemen;
-  Ne yapıyorsun  kanga seni özledim
(biraz cilveli bir ses ve bekliyorsun ki oda seni özlediğin söylesin falan sana ihtiyacı olduğun söylesin falan yok tık ))
-Bir şey yapmıyorum şuan sadece çekirdek çitliyorum işte yok güçte uykumda yok=)
(buyur buradan yak şimdi böyle bir soruya böyle bir cevap veren kanganız pardon!!!sahte kanganız olsa napardınız?
adamın kendine hayırı yok seni dinlese yada adam gibi sohbet etse ne olacak ki nasıl olsa çekirdek çitliyor çok meşgul çok=) Artık gülüyorum böyle hikayeleri duyunca eskiden olsa bana ait bir hikaye değilse anlatan kişiye bu ne şimdi emin misin yakın  olduğunuza falan gibi garip sorular sorardım ama şu an sadece gülümsüyorum komik çünkü çekirdek çitliyor düşünsenize hem de hiçbir şey yapmadan!!!

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon