2 Aralık 2020 Çarşamba

Yazmayı Sevmiyorum Ama Anlatacak Çok Hikayem Var Turgut Tunç


 

Yazmayı Sevmiyorum Ama Anlatacak Çok Hikayem Var

Turgut Tunç

 

 

PARANA YAYINLARI

sayfa sayısı: 144

İyiliğin sınır tanımadığına inanalara selam olsun…
          
Herkesin bir hikayesi var, “#AşımızıPaylaşıyoruz” diyerek başladı ve kelebek etkisi gibi genişleyip ülke sınırlarını aştı Afrika’ya kadar ulaştı. Sıkça karşılaştığım; Nasıl vakit bulabiliyorsun? Ne zaman çalışıyorsun? Neden Afrika? gibi sorulara da cevap olan bu kitap, iyiliğe niyet edip “Gitmediğin yer senin değildir” diyen yardım severlerede rehber olacaktır.
          
Sen yeter ki iyilik için yola çık, yol açık.

 

KİTAP YORUMUM: Sosyal projelerin ben insanlara çok şey kattığını düşündüğümden dolayı kitabı severek okudum. Yazarımız yurt dışı ve yurt içi yardıma muhtaç insanlara organize olarak yaptıkları yardımlaşmaları anlatmış.

Hani deriz ya "hayır verecek kişi mi kaldı, bulamıyorum. " diye.  İşte bu kitabı okuyunca tamamen fikriniz değişecek. Nasıl yapabilirim, nasıl ulaşabilirim diye düşünmeyin. Objektif biçimde yardım çalışmaları yapan bu tecrübeli kardeşlerimize ulaşabilirsiniz. Sosyal medya bu anlamda doğru kullanıldığında hem bir çok yüreğe erişiyor hem de hayrını vermek isteyen kişilere ön ayak oluyor. Bu dünyada en büyük hizmet doğru kişilere yardımları göndermek, bu işe önayak olabilmek.

Yazarımızı ve çalışma arkadaşlarını kutluyorum. Bizim için önemi olmayan şeker, çikolata bulamayan insanların yanında önem kazanıyor. Birde bunu doğru yapabilme biçimi var. Örneğin ezilme tehlikesi geçirdikleri bölümde aynı endişeyi hissettim okurken. Açlık kötü şey.

Dilerim dünyada tek bir canlı kötü durumda kalmadan geleceği inşa edebiliriz.

Sevgiyle.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon