20 Eylül 2020 Pazar

DEĞERLİ YAZARIMIZ LÜTFİ ŞAHİN İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJIMIZ


 

DEĞERLİ YAZARIMIZ LÜTFİ ŞAHİN İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJIMIZ

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN SORUYOR

1-BİRAZ KENDİNİZDEN BAHSEDER MİSİNİZ?

-10 Ekim 1975 tarihinde Konya ‘ da doğdum. İlkokulu, ortaokulu, liseyi Konya ‘da okuduktan sonra Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümünü derece ile bitirdim. İlk makalelerim Konya ‘ nın yerel bir gazetesinde 1998 tarihinden itibaren yayımlanmaya başladı. İlk ulusal dergilerde ki makalelerim 2009 tarihinden itibaren Genç Gelişim dergisinde yayımlanmaya başladı. İlk eserim olan Midyeden Damlalar 2010 yılında Kanes Yayıncılıktan çıktı.2015 tarihinde ikinci eserim olan Osmanlı ‘ nın Kanlı Tarihi adlı eserim Az Kitapçılıktan çıktı. 2017 tarihinde üçüncü eserim olan Osmanlı ‘nın Gizlenen Tarihi adlı eserim Tutku Yayıncılıktan ve aynı yıl Dünya 'nın En Zeki 101 İnsanı Az Yayıncılıktan çıktı. 2019 tarihinde Türkmenya Işınlandı 1 adlı eserim Morena Yayınevinden çıktı. Biri kız biri oğlan iki evladım var.

2-YAZMAK SİZİN İÇİN NE İFADE EDİYOR? KONULARINIZIN KAYNAĞI NEREDEN ALIYORSUNUZ?

-Yazmak benim için hayatı ifade ediyor. Konularının kaynağı daha çok hayal gücüne dayanmakta beraber daha önceki yaşanmışlıklar da kaynaklık ediyor.

3-KAÇ TANE KİTABINIZ VAR? BUNDAN SONRA Kİ HEDEFİNİZ NEDİR?

A-Midyeden Damlalar / Kişisel Gelişim

B-Osmanlı ‘ nın Kanlı Tarihi / Tarih

C-Osmanlı ‘nın Gizlenen Tarihi / Tarih

D-Dünya ‘nın En Zeki 101 İnsanı / Kişisel Gelişim

E-Türkmenya Işınlandı 1 / Fantastik Roman

5 tane eserim var. Bundan sonraki hedeflerim içerisinde bilimkurgu romanlar yazıp bu romanlarla bilimi sevdirmek var.

4- SİZCE YAZAR VE ŞAİR KİMDİR? HER YAZABİLEN KİŞİ YAZAR VE ŞAİR OLABİLİR Mİ? YA DA PİYASADA KİTABI OLAN HERKES SİZCE YAZAR VE ŞAİR Mİ?

-Yazar ve şair diyeceğimiz kişiler IQ değeri en az 130 civarı olan kimseler olmalıdır. Hayal gücünün zenginliği yanı sıra kelimelere hükmedecek düşünce yapışına sahip olmalı. Her yazabilen yazar ve şair olamaz. Piyasada her kitabı olan yazar veya şair değildir.

5- SİZCE YAZARLIK MESLEK Mİ? YOKSA HOBİ Mİ?

-Ben hobi olarak görüyorum. Siz işin maddi boyutunu düşünecek olursanız asla topluma ışık tutamazsınız.

6- KİTAPLARINIZIN KONUSU VE TÜRÜ NEDİR? OKURA VERMEK İSTEDİĞİNİZ MESAJ NEDİR?

-Basılı halde ve e kitap halinde olan kitaplarında daha çok bilimi konu edinmeye çalıştım. Okura bilimin zevkli bir uğraş olduğu mesajını vermek istedim.

7- YAZAN VE KİTAP ÇIKARTMAK İSTEYENLERE BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTER MİSİNİZ?

--Yılmayın ve asla pes etmeyin. Başarmanın yolu yılmamaktır. Çok kitap okuyun ve okuduklarınızı hazmedin. Zengin bir hayal gücüne hazmedilmiş kitaplarla ulaşabilirsiniz.

8- YAYINEVİ SÜRECİNİ NASIL BULUYORSUNUZ?

--Zorlu bir süreç, ancak olmuyor diye bir şey yok.

9- SİZE SORMAMI İSTEDİĞİNİZ BİR SORU VAR MI? SİZİN BANA HERHANGİ BİR SORUNUZ VAR MI?

--Bana basılı kitap mı e kitap mı diye sormanızı isterdim. Bu soruya da kitaplarımı e kitap olarak yayınlamayı tercih ederim diye cevap verirdim.

10- OKURLARINIZA BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTER MİSİNİZ?

--Farklı bireyler olmak istiyorsanız okuyun ve okuduklarınızı hazmedin. Başarılı bir hayatınız olmasını dilerim.

BİZİMLE OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.

--Asıl ben teşekkür ederim.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon