6 Ocak 2020 Pazartesi

#MandalinMasalı #İSMAİLALACA #LUKKA KİTAP


 #MandalinMasalı

Senden sonra  seni unuturum sandım.Çok denedim,ama  olmadı unutamadım. Kendimi,bütün anıları ve yaşananları,herşeyi unutmak istedim yine olmadı.Acı verse de aşk bana , seni unutmaktan vazgeçtim.Zamanla aşkının kalbimdeki acısına da alıştım.İçin için sicim gibi hep içime ağladım ve  senin için,senden habersiz acı çekmeyi de sevdim.Ben seninle tekrar , bir gün o mandalina bahçesinde olabilme ihtimalini sevdim.Denize karşı genizlerimizi yakan o tuzlu meltemi,aynı anda tekrar içimize  çekebilme hayalini sevdim.Kalbimdeki sevgin ihtirasa ,tutku da acıya  dönüştü ama yine de sevdim. Sevdim işte  elimde değildi ve  elimde hiç olmadı zaten.


  KİTAP YORUMUM: Kitap Demet ile Sefa'nın birbirine aşık olması ile başlıyor. Demet ile Sefa aynı okulda görev yapan öğretmenlerdir. Birlikte gezerler, vakit geçirirler.
Sefa ise babasını hiç tanımamış annesinin her onun adına verdiği tüm kararları gözü kapalı onaylayan bir kişidir.
Tek korkuları var o da annesinin Demet ile evlenmesini ister mi ? Yoksa onları ayırırsa nasıl davranması gerekir?
Annesinin aslında korumacı tavrının kendince geçerli bir nedeni vardır.
Yıllar sonra karşılaşınca Demet ile Sefa tam olarak ne yapacaklar?
Onlar kendilerine ait bir yaşam kurmuş iken yıllar sonra karşılaşmalarının nedeni nedir?
Deniz ve Deniz ? Tek tutabildikleri sözü Sefa'yı Demet'in gözünde yeniden anlamlaştırabilecek mi?
Mandalin Masalının sırrını da kitaptan böylece öğrenmiş oluyoruz.
Soluk soluğa okuyacağınız güzel bir aşk hikayesi.
Kitaptan öğrendiğim dersler ise;
- Çocuklarımız bizim eşyamız değil asla, onlar bir birey ve birey gibi davranmalarına izin vermemiz lazım. Hayır her ebebeyin çocukları adına kararlar almamalı.
Sefa ile babasının birbirlerini tanıyarak karşılaşmalarını çok isterdim ama her masal bazen mutlu bitmeyebiliyor. Halası ile de tanışması çok isterdim aslında.
Yazarımızın kalemine sağlık. Yazarımızın okuduğum 2. kitabıydı.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon