28 Temmuz 2017 Cuma

* BALIKLIGÖL KASABASI*SİBEL KÖSE* *HERDEM KİTAP*



* BALIKLIGÖL KASABASI*SİBEL KÖSE*
                    *HERDEM KİTAP*
"BALIKLIGÖL KASABASI" HERDEM KİTAP 
DRAMA AİLE KURGUSU KANSERLİ BABANIN ZORLU YAŞAM MÜCADELESİ MÜBERRA'MİĞ DE KANSERİ OLAN VE ÖLÜMLE PENÇELEŞEN BABASINI BU ZORLU HAYAT YOLCULUĞUNDA NASIL KURTARACAK.OKURKEN GÖZYAŞLARINIZI TUTAMAYACAĞINIZ BALIKLIGÖL KASABASI SİZLERİ BEKLİYOR

KİTAP YORUMUM
Balıkgöl kasabasında geçen sımsıcak komşuluk ilişkilerini anlatıyor. Özlem duyduğumuz akraba gibi kapısını çalıp dertlerimizi anlatıp, birlikte çözümlediğimiz olaylar.
İstanbul'a taşınmaya karar veren aile acaba orada mutlu olabilecek mi ? Yoksa geriye mi dönecek?
En duygulandığım kısım ise Kanser olan komşularına paralarının son noktalarına kadar verip ve kalan borçlarını ödemeleriydi. Aslında teknolojiyi seviyorum ama sanırım teknoloji bir çok ilişkiyi kopardığını düşünüyorum. Bunlardan birisi de komşuluk ilişkileri. Kendi evlerini dizer gibi komşularına yeniden ev düzmeleri, badanayı,boyayı kendileri bizzat yapmaları duygulandıran sahnelerdi.
Aslında çocukları ile iletişim kurabilmelerine de bayıldım. Birçok aile bunu başaramıyor. Çocuğun dünyasındaki boşluğu dolduran ailelere çok saygı duyuyorum. Bu da başarıdır bana göre.
Saygının en yüksek seviye de olduğu sımsıcak sevgilerin yaşandığı koşulsuzluğu tatmak için kitabı mutlaka okuyun derim.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon