17 Temmuz 2015 Cuma

SEN VAR YA SEN!!!

SEN VAR YA SEN!!!
Seni unuttum ama hala hayatımda gibi yaşıyorsun,
Lanet olsun sana hala karşımdasın.
nefretim diz boyu,
Ne adam gibi gitmeyi bildin ne de sevmesini,mutlu etmesini,
Lanet olsun seni tanıdığım,kalbime aldığım güne,
Sen var ya ya sen koynumda beslediğim yılan bile olamazsın.
Sen benim ancak nefretim,lanetim,
Sen benim en son görmek istediğim insan,
Artık son defa bu gece ağlıyorum ardından,
Son defa çünkü bunu çalışarak başardın,
Seni kutluyorum..
Bu gece doğum günüm küllerimden yeniden doğuyorum,
Artık yoksun,asla da olmayacaksın,
Yazıklar olsun sana diyorum,
Yazıklar olsun ki döktürdüğün gözyaşlarıma,
Seni sevmiştim,şuan sadece nefretimsin.
Allah kahretsin diyorum kahretsin ki,
Seni tanıdım bir kere lanet olsun senin gibilere ,
Tek istediğim mutlu olmaktı,
Tek istediğim huzurdu.lanet olsun sana,
Aynı mutsuzlukları nasıp etsin sana da yaradan..
Sen artık bundan sonra bu karaktersizliğinle,
hayalimde bile olamazsın,
Sen artık ne inci tanemsin,ne de kardelenim,
Sen artık sadece nefretim..
Son defa ağlıyorum ardından,
u gece benim doğum günün,
sen bitiyorsun ben yeniden başlıyorum hayata,
Sen yok oluyorsun ben yükseliyorum,
Artık bundan sonra sadece nefretimsin,sadece hiç bir şeyimsin..
Allah benim yaşadıklarımın aynısını kat kat sana versin..

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon