15 Temmuz 2015 Çarşamba

Özledim

İnadına seviyorum işte,
İnadına seviyorum hayatı yaşamayı,
Ölümü düşünmüyorum bile.
Ailemi seviyorum,kardeşlerimi dostlarımı,
Doğayı seviyorum ve tüm hayvanları,
En çok da seni seviyorum işte,
Sen hiç bilmesen de,
İnadına seviyorum yaşam kaynağım,
Büyük aşkım,kömür gözlüm,
Yaşama nedenim,Ankara seninle güzel,
Cumartesi  seni yine aradı gözlerim Kızılayda.

Bazen biliyor musun Kazım Karabekir’den geçiyorum,
Seni belki görürüm diye,
Herkesi sen misin diye inceliyorum,
Ama yoksun işte.
Sen başkasını,ben seni bekliyorum,

Boşver be seni sensiz yaşamak bile çok güzel,
Geceler boyu seni düşünüyorum,
Bozuk Türkçeni,peltek sesini çok seviyorum,
İnadına seviyorum işte,
Mavi pantolonunu,kahverengi montunu,siyah bereni
Her ayrıntını çok seviyorum ben senin,
Yüreğin o kadar güzeldiki,
Seni inadına seviyorum işte,
Çok güzel gülümserdin,
Erkek güzeli,seni inadına seviyorum işte,
Seninle ilgili her şey aklımda,
Her ayrıntın kafama kazınmış bekliyor,
Sensizlik o kadar zor ki,
Sırf seni birgün görebilmek için
Yaşamak istiyorum işte,
İnadına başarmak,

Senin aşkınla büyüyorum,Sesini özlüyorum,görüntünü,güzel sohbetlerimizi,
Gülümseyişini,
Bana bakışını,
İnadına seviyorum işte,
Gülü dikenlenle,seni senle seviyorum.
Ama yoksun işte,
Kabul etmiyor yüreğim,
Hayır sen başkasına ait olamazsın,
İnadına seviyorum işte,
İnadına ve sonsuza dek…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon