27 Temmuz 2015 Pazartesi

KORKUYORUM!!!

KORKUYORUM!!!
Gecelerim hep ıslak artık,
Kaldıramayacağım yük gibisin boynumda,
Seni özlemim dudaklarım da,yüreğimde,
Sana ulaşmak istiyorum,elini tutmak istiyorum,
Zinciri kırmak istiyorum sesim kısılıyor,ellerim kelepçeli,
Bilemezsin neler hissettiğimi,nasıl da acıyor hislerim..
Ah be şiir gözlüm sen bilmesen de ben sana böyle hitap ediyorum artık,
Sen her zamanki gibi bilmiyorsun,
Sol yanım acıyor tek sensizlik değil içimi acıtan,neler oldu bilmiyorsun,
Aramıyorsun, sormuyorsun,gözlerim hep yolda hiç gelmeyecek olanı arıyor..
Uykularım kaçıyor hep seni hayal ediyorum,
Zaten bilseydin üstümdeki ağırlığı neden hiç uyamamam gerektiğini de anlardın..
Üzgün ve çaresizim işte,
Bir günah gibisin boynumda,
Duymuyorsun sesimi, görmüyorsun yüreğimi,yoksun işte yoksun,
Yinemi ben diye feryadım yinemi ırmaklarım hep tükenecek,
Sadece bir umut ol gel, Dualarım yetmiyor seni çağırmama,
Sana ihtiyacım var anla tut ellerimden ve sakın bırakma,
Of biliyorum gelmeyeceksin görmeyeceksin beni artık,
Kalbin başkası için atıyor değil mi?
Nasıl katlanır bu yürek sensizliğe,
İçim acıyor anla sadece anla,
Hiç dönmesen de yüreğinle yinede ellerimi tut ve sakın bırakma..


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon