19 Haziran 2015 Cuma

MEME CA

MEME CA
Sevgiyle sarıldık hepimiz birbirimize,
İstemeden kader birleştirdi yürekleri,
Zaten paylaşılmadığı için dünya bu haldeyiz,
Duygularımıza yenildik, en çok kırılan hayatta bizdik,
En çok bizleri kırıp yaraladılar,
Bir yudum sevgi için belki de olmayan yüreklere kucak açtık…
Yarınlarımız hastalandı bizler dayandık,
Sonra bu grup çıktı karşımıza,
Bir umut aradık bizi anlayan bizden kişileri bulunca,
İstemeden akraba olduk,
Sevgi her şeyin ilacı ise hepinizi sevgiye davet ediyorum.
Ah Meme ca ne yaptın bizlere,
Yaraladın kesildik biçildik birçok şeyden olduk,.
Gerçek dostlarımız sayılıydı ve biz yalanları kaybettik,
Yine de yılmadık, dayandık,
Hepimiz kardeştik bu grupta, aynıydık,
Yaralarımız aynıydı yaşadıklarımız aynı,
Hepinizi yeniden davet ediyorum kardeşliğe, dostluğa,
Beni kırmayacağınızı umuyor yüreklerinizden öpüyorum.
Hoş geldin memeca grubu, hoş geldin sevgi,
Hoş geldin temiz ışık dolu yarınlar,
Hepinizi seviyorum…
memeca grubuna ithaf edilmiştir. Sevgilerimle
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon