30 Mart 2016 Çarşamba

*ŞEYMA KOÇ * KÜLLERİN ŞEHVETİ *




KİTAP YORUMUM
Birbirinden güzel 9 tane Öykü’nün yer aldığı kitap da yazar Geç kalmışlığı, pişmanlığı, yanılışı, gerçek aşk’ı korkularımızı çok güzel anlatmış. Ben bütün hikayeleri çok sevdim ve duygulandım ama en çok “Küllerin Şehveti: Yarım kalmış bir Flamenko ve “ Karamela Şekerleri” hikayelerinde çok duygusallaştım. Birisi korkuyu, pişmanlık ve geç kalınmışlığı,aşkı tanımlarken diğeri ise, hiçbir şeyin gördüğümüz gibi olmadığını bazen görünen söylenen ile yaşanılan gerçekler aslında çok farklı olabileceğini. Gözümüzle görmeden belki de gerçekten aşk varsa pes etmememiz gerektiğini anlatıyor. 
Yine bir gecede bitirdiğim kitaplardan birisi. Ben okurken çok keyif aldım ve bir kez daha bildiğim gerçek aşkın önemini anlatan bu kitap da kendimi buldum. 
Değerli yazar Şeyma KOÇ’a beni kitabı ile buluşturduğu için teşekkür ediyor başarılarının devamını diliyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon