24 Temmuz 2015 Cuma

unuttum

Onu unutun adını dahi anma değmez diyenlere sadece şunu söylüyorum; siz hiç benim gözümle ona baktınız mı? Siz hiç gerçekten aşık olup aşkı benim gözümle tarttınız mı? Bende biliyorum değmeyeceğini zaten sorun şu; benim yüreğimin değen birine değmiş olması!!!İşte bundandır yüreğimin taşması, kabarması…İşte bundandır zamansız sessiz çığlıklarım işte bundandır gidip gidip geri dönmelerim...Sadece bir kere benim geçtiğim yollardan geçin sadece bir kere benim gibi sevdiğimin gözlerine bakın sesini duyun içinize çekin sadece bir kere adını anın yüreğinizin en derin köşesine hapsedin sonra gelin bana nasihat etmeye, güya teselli etmeye…
Şimdi ne oldu sustunuz değil mi? Sahte dostlarım... Artık bende sadece susuyorum tek yapabildiğim bu artık aşk yüreğime değdi ama yapacak bir şey yok unutmaktan başka diyorum kendime hatta unuttum bile valla sadece gökyüzü çatırdıyor bazen bazen dolu yağıyor gökyüzü kararıyor bazen volkan gibi yüreğim kabarıyor sel geliyor taşıyor ama hatırlamıyorum artık ne adını ne sesini unutmak buysa artık gerçekten olması gerektiği gibi hatırlamıyorum...



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon