24 Temmuz 2015 Cuma

Umutsuzluk

Sevmek güzel de ya ellerim ellerine değerse ya birden biz olursak
Ya uçsuz bucaksız çöllere düşersek,
Ya yalan sahte aşk'ın kurbanı olursak,

Korkuyorum şiir gözlüm ya biz de yanlış sahte hesaplarda yok olursak,
Seni sevmek bedel ödetmemeli bana,
Mutlu olacaksak tutmalısın elimi,
Hiç ayrılmayacaksak bakmalısın gözlerime,
Ben maceralarla uğraşmayacak kadar gerçek her şeyim,
Sen kimsin ya da ben kimim diye düşünmemeli beyinler,
Yormamalı kafamız güzel günleri,
Ya emin adımlarla geleceksin,
Ya da öyle bir gideceksin ki ,
Ne beynim de kalacak izin ne yüreğim de,
Madem mutsuzluk akacak gönlümüze öyle ise uğraşmak niye,
Adam gibi başladı adam gibi bitmeli belki de..
Kalbim kırık dökük mücadele edecek gücüm yok artık,
Madem araya kişiler girdi sıklaştı etraf kalabalıklaştı,
Araya kıskançlık girdi sahte oldu hissedilen her şey,
Dakikalar anılar sallanıyor şimdi,
Ne dersin ilk verdiğimiz karar en iyisimiydi..
Ben kendimi sende göremiyorum artık,
Sanırım beni hissetmiyorsun artık,
Aşk melodi gibidir sonu gelince kapatılması gerekir,
Ne dersin yolumuzun sonu bayram yolu olsun mu?


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon