24 Temmuz 2015 Cuma

Biliyorum

Biliyorum biz yenildik yanlış sevdalara,
Biliyorum bir daha hiç olmayacağız,
Nasıl da acıttık bir birimizi nasıl da kopardık tüm bağları ,
Tamirlerimde tükendi artık karıştı karanlığa,
Üzgünüm kara sevdam ne yapıyoruz biz böyle susma,
Susma ki çözüm olsun yanlışlıklara,
Biz gerçekten bittik ya ne onu yapabiliyorum ne de bunu,
Ölüyorum yavaş yavaş karanlığa karışıyor nefesim,
Tek gerçek ölümse eğer ben sensiz zaten yaşayan bir ölüyüm zaten..
Ya gerçekten ölürsem ve seni bir daha uzaktan da olsa,
Hiç göremezsem diyorum kendime isyanım kendime işte deli yürek,
Ne seninle olabiliyorum ne de sensiz..
Bir mucize olsa diyorum bir mucize içimdeki kitle bitse,
Ve sen eskisi gibi sadece beni ve değerimi görsen,
Çok geç değil mi artık git öyleyse ölüyorum zaten yavaş yavaş..



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon