24 Temmuz 2015 Cuma

Ama artık yoksun!!!

Benim hayatım da sendin,
Gökyüzüm de, ekmeğim aşım da sendin,
Çayımda ki tadım da…
Ama artık yoksun!!!
Ve ben seni hiç olmamışın gibi unutmak zorundayım biliyorum…
Belki de hiç olmadın hayatımda,
Ya da ben sende hiç var olmadım…
Bilmiyorum!!!
Tek bildiğim seni ilk gördüğüm an kadar aynı heyecanla , Aynı coşkuyla sevgim artarak katlanıyor...
Bilmiyorum ben mi yanıldım sende yoksa sen mi beni erken terkettin…
Artık değerlin değilim.
Bu sözü inanılmaz özledim.
Ben sana ait her şeyi inanılmaz özledim…
Ama yoksun, hiç var olmayacaksın bundan sonra biliyorum…
Çünkü ne sen bana güvendin,
Ne de ben uzattığın eli tutabildim…
Ne de sorduğun soruya evet diyebildim…
Artık yoksun!!!
Bu nasıl da canımı acıtıyor,
Nasıl da artık ismini anmak incilerimin akmasına neden oluyor…
Keşke geri dönsen ve hiç gitmesen!!!
Ve ben sana gerçekten gökteki yıldızları toplayıp saçına taç yapabilsem…
Biliyorum güzel gözlüm, ne sen artık dönebilirsin,
Ne de ben sen dönsen de sende artık var olabilirim ve seni kalbime yeniden alabilirim…
Evet aşk masalıydı ama sonsuza kadar bitti…
Yüreğin acıyacak, seni yine hep özleyeceğim.
Zaman gelecek ben senin adını unutacağım, sen benim yaşadığımı!!!
Bilmiyorum ne kadar bu kadar imkansızdık,
Neden biz olmayı başaramadık…
Ama tek ve son sözüm seni hep sevdim,
Hep de seviyor olacağım…
Sensizlik beni inanılmaz acıtsa da seni unutmaya çalışacağım…
Senden özür dilemeyeceğim artık seni sevdiğim için, Kendimden defalarca diledim seni sevdiğim için ama bu son çaremdi gitmek!!!
Sadece üzgünüm!!!!....




DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon